معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام 5000 دانش آموز اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبرداد و گفت:یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی کشور سرمایه‌گذاری روی جوانان و نوجوانان است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به این قشر عظیم شده است.

بررسی تطبیقی نتایج نظرسنجی‌های ماهانه یک موسسه نظرسنجی دانشگاهی در یکسال اخیر نشان می‌دهد، سردار قاسم سلیمانی همچنان با اختلاف قابل توجه از سایرین در صدر فهرست شخصیت‌های محبوب کشور قرار دارد.

بر پایه داده‌های دریافتی از بررسی این نظرسنجی‌ها، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز با رشد سریع اقبال مردم به وی در ماه‌های اخیر، در میان ۳ شخصیت محبوب مردم ایران قرار گرفته است.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نیز با وجود کاهش محسوس محبوبیت در ماه‌های اخیر، همچنان در میان ۳ چهره بالایی فهرست قرار دارد.

از دیگر سو، بررسی خروجی نظرسنجی‌های ماه‌های اخیر این موسسه معتبر دانشگاهی در مقایسه با موارد مشابه در ماه‌های ابتدایی سال گذشته، نشان از ادامه روند کاهشی شدید محبوبیت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و همچنین سید محمد خاتمی رئیس دولت‌های ادوار هفتم و هشتم دارد.

بر طبق داده‌های این نظرسنجی، علی لاریجانی رئیس ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، بیشترین میزان کاهش محبوبیت را در میان چهره‌های شاخص ملی در یکسال گذشته تجربه کرده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/