یعقوب کشاورز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان «خوی» هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل پیشگام شدند تا به یاری زلزله زدگان «خوی» بشتابیم. وی افزود: در اولین اقدام ۱۰ آفرودسوار اردبیلی با تجهیز کالاهای ضروری برای امدادرسانی به مردم […]

یعقوب کشاورز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان «خوی» هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل پیشگام شدند تا به یاری زلزله زدگان «خوی» بشتابیم.

وی افزود: در اولین اقدام ۱۰ آفرودسوار اردبیلی با تجهیز کالاهای ضروری برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده «خوی» اعزام شدند تا کالاهای مورد نیاز را به دست زلزله زدگان خوی برسانند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: اقلام‌های مختلف از جمله پتو و وسایل گرمایشی توسط هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان از طریق آفرودسواران اردبیل به خوی ارسال شدند و تا حداقل بتوانیم در این زمستان سرد یاریگر هموطنان در خوی باشیم.

کشاورز بیان کرد: هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی را مبنای کار قرار داده است و با تمام توان در خدمت زلزله زدگان خوی است.
وی با بیان اینکه این اولین مرحله‌ی کمک رسانی به زلزله زدگان خوی توسط اعضای فعال آفرودسواران هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی است، گفت: همچنان کمک به هموطنان زلزله‌زده در خوی ادامه دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر