غلامرضا حسن پور در جریان سفر به اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در نشست های عمومی و تخصصی در تلاش هستیم تا با همکاری نمایندگان بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی بتوانیم به یک تعامل و همفکری مناسب در پشتیبانی حوزه اقتصادی دست یابیم. وی هدف از راه اندازی بسیج […]

غلامرضا حسن پور در جریان سفر به اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در نشست های عمومی و تخصصی در تلاش هستیم تا با همکاری نمایندگان بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی بتوانیم به یک تعامل و همفکری مناسب در پشتیبانی حوزه اقتصادی دست یابیم.

وی هدف از راه اندازی بسیج در اتاق های بازرگانی را کمک به بخش خصوصی در رفع موانع تولید و صادرات دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش بر این است تا به تقویت نظام تجاری و صادراتی استان های مختلف کمک می شود.

رئیس بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: دولت سیزدهم با بسیج ارتباط و تعامل تنگاتنگی دارد و ما نیز سعی داریم با رفع موانع به دنبال استقرار نظام اقتصادی و تجاری باثباتی باشیم.

حسن پور تنوع موانع را در مسیر تولید یادآور شد و بیان کرد: باید در مسیر حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی تسهیل گر موانع و پشتیبانی کننده حقیقی باشیم که امیدواریم با تعامل و ارتباط بیشتر با اتاق های بازرگانی بتوانیم گام های موثری را در رفع موانع در این حوزه برداریم.

وی عمده این موانع را عدم تامین سرمایه در گردش، بروکراسی زاید اداری و مشکلات فروش نفت اعلام کرد و گفت: با اعزام تیم تجاری به روسیه و سوریه سعی بر این است تا تعاملات اقتصادی و تجاری خود را با این کشورها گسترش دهیم.

رئیس بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور افزود: مجموعه بسیج در اتاق های بازرگانی با هدف حفاظت و حراست از سرمایه های بخش خصوصی و بزرگان این حوزه ورود پیدا کرده تا اتفاقات خوبی را در این مسیر شاهد باشیم.

حسن پور ادامه داد: دولت در ابتدای فعالیت خود از بسیج اصناف خواست تا در کنترل پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان و جلوگیری از تورم فزاینده امکانات بسیج را بکار گیرند که ما نیز در این زمینه سازماندهی های لازم را در استان ها انجام دادیم.

وی گفت: با ورود بسیج به عرصه کنترل قیمت ها در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان و واحدهای تولیدی آرامش نسبی را در این فرآیند شاهد هستیم و امیدواریم این اقدامات موثر ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع