به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلاب دانمارک فصل گذشته به صورت قرضی به تیم الغرافه قطر رفت. وایله فصل گذشته به لیگ دسته اول دانمارک سقوط کرد و پیش بینی می‌شد عزت اللهی این فصل رسماً از تیم وایله جدا شود. سفر این هافبک ایرانی به کشورهای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلاب دانمارک فصل گذشته به صورت قرضی به تیم الغرافه قطر رفت. وایله فصل گذشته به لیگ دسته اول دانمارک سقوط کرد و پیش بینی می‌شد عزت اللهی این فصل رسماً از تیم وایله جدا شود.

سفر این هافبک ایرانی به کشورهای ترکیه و انگلیس این شائبه را ایجاد کرد که سعید قرار است در تیمی غیر از وایله بازی کند اما انتشار تصویر این بازیکن از حضورش در تمرین تیم دانمارکی، ابهامات را درباره او بیشتر کرد.

با این حال باشگاه وایله امروز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای، وضعیت هافبک ایرانی را تشریح و تاکید کرد که حضور عزت اللهی در تمرین وایله برای مدت کوتاهی است و او به زودی راهی باشگاه جدید خواهد شد.

در اطلاعیه این باشگاه دانمارکی آمده است: «سعید عزت اللهی به وایله بازگشته و تا سه هفته آینده در تمرینات تیم اصلی شرکت خواهد کرد تا به باشگاه جدیدش برود. وایله بولدکلاب زمانی که تمامی موارد مربوط به این انتقال انجام شود، اطلاعات بیشتری در این مورد اعلام خواهد کرد.»

عزت اللهی ۲۵ ساله تا پایان سال ۲۰۲۳ با باشگاه بولدکلاب قرارداد دارد.

انتهای پیام/

منبع