به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، ماشاالله بهزاد ظهر شنبه در بازدید از محور اردبیل به مغان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اردبیل توسط راهداری در دو ماه گذشته اصلاح و بازسازی شد. وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار متر از […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، ماشاالله بهزاد ظهر شنبه در بازدید از محور اردبیل به مغان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اردبیل توسط راهداری در دو ماه گذشته اصلاح و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار متر از راه‌های آسفالته استان درزگیری شده است، گفت: همچنین در مدت یاد شده راهداران در محورهای اصلی و فرعی هزار متر مربع رگلاژ اجرا کرده‌اند.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در دو ماهه گذشته ۱۵ هزار متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها شن ریزی شده تصریح کرد: در این مدت ۱۴۳ هزار متر مربع عملیات لکه‌گیری و رفع چاله توسط راهداران انجام شده است.

بهزاد با بیان اینکه ۳۶ هزار متر مکعب نیز عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است، گفت: در دوماهه گذشته راهداران خستگی ناپذیر بیش از ۲۵ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری نیز انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۳ هزار کیلومتر از حریم راه تسطیح و هزار و۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شنی استان تسطیح و رگلاژ شده و بیش از ۷ هزار کیلومتر باند برف روبی انجام داده اند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر