به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مهدی پورجم بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نیر به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی تأکید و اظهار کرد: با نظارت اعضای شورای اسلامی شهرهای نیر و کورائیم و نیز شهرداران این شهرها سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در داخل شهر اصلاح شود. […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، مهدی پورجم بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نیر به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی تأکید و اظهار کرد: با نظارت اعضای شورای اسلامی شهرهای نیر و کورائیم و نیز شهرداران این شهرها سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در داخل شهر اصلاح شود.

وی در ادامه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و از شهرداری نیر و کورائیم خواست تا جهت سهولت رفت و آمد دانش‌آموزان و ایمنی آن‌ها، محورهای منتهی به مدارس خط‌کشی شده و علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در مسیر و جلوی درب مدارس نصب شود.

پورجم به لزوم برخورد با اصنافی که سد معبر می‌کنند تأکید کرد و خواستار نصب چراغ چشمک زن و علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در چهارراه نیر و برخی از مسیرهای فرعی داخل شهر و برخی جاده‌های روستایی شد.

معاون فرماندار در ادامه به مناسب و ایمن‌سازی راه‌های دسترسی روستایی اشاره کرده و خواستار انجام لکه‌گیری استاندارد قبل از آغاز بارش‌های پاییزی شد.

انتهای پیام/

منبع