به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جلسات متوالی فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دارد. جنگ قدرت برای هدایت ملی‌پوشان فوتبال ایران به اوج خود رسیده است تا لابی‌های گسترده‌ای برای حضور در این قامت ایجاد شود. این در حالی است که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جلسات متوالی فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه دارد.

جنگ قدرت برای هدایت ملی‌پوشان فوتبال ایران به اوج خود رسیده است تا لابی‌های گسترده‌ای برای حضور در این قامت ایجاد شود.

این در حالی است که میرشاد ماجدی در قامت سرپرست و حسن کامرانی فر به عنوان دبیر کل موافق ماندن دراگان اسکوچیچ هستند اما فشار سایر اعضای هیأت رئیسه و درخواست مسئولان عالی رتبه در وزارت ورزش منجر به اتخاذ تصمیمی دیگر در مهم‌ترین پست فنی تیم ملی ایران شده است.

ماجدی اصرار به ادامه مذاکره با علی دایی به عنوان تنها گزینه مد نظر فدراسیون فوتبال دارد. جلسات متوالی او با اطرافیان دایی و درخواست رسمی از او برای پذیرش نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران همچنان با مخالفت جدی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی روبرو شده است.

پاسخ منفی دایی به پیشنهاد تیم ملی ایران در حالی شکل گرفته است که تعدادی از سرمربیان پیشین تیم ملی به شدت دنبال جایگاه فعلی هستند. دایی «نه» می‌گوید اما برخی سرمربیان فعلی لیگ برتر هر کاری برای رسیدن به نیمکت تیم ملی می‌کنند.

با این حال ماجدی و سایر اطرافیان او اعتقاد به ادامه مذاکره با دایی دارند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم ملی کنند.

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در ارتباط با یکی از مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال کسب اطلاع کرد تلاش برای جلب نظر دایی تا ظهر دوشنبه ادامه خواهد داشت اما اگر این اتفاق رخ ندهد آنها مجبور هستند سایر گزینه‌های ممکن را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از گزینه های داخلی نزدیک به نیمکت است. اطرافیان وی برای رساندنش به نیمکت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و حتی سفارش های لازم را از وزاری غیرورزشی و معاونانشان هم گرفته اند و دست به دامان همه شده اند تا این سرمربی جانشین اسکوچیچ شود!

فدراسیون فوتبال قصد دارد بزودی تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کند تا این بخش به آرامش برسد و ملی پوشان بدانند در چهار ماه آینده منتهی به جام جهانی طرف حساب شان کیست!

انتهای پیام/

منبع