مجمع انتخاباتی ورزش های رزمی استان اردبیل برگزار و اسلام عبدی با کسب ۲۵ رای به عنوان رئیس این هیئت ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مجمع که ظهر یکشنبه با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد، با انصراف مهرداد امانی دو کاندیدا باهم رقابت کردند که غلامرضا یعقوبی ۳ رأی و اسلام عبدی ۲۵ رأی از مجمع هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل به دست آورد تا به مدت چهار سال مسئولیت این هیئت را عهده دار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: اردبیل یکی از استان‌های شاخص در رشته‌های رزمی است که در سطح ملی و بین المللی همواره خوش درخشیده است.

سجاد انوشیروانی خاطرنشان کرد: در دوره جدید مسئولیت رئیس این هیئت انتظار می‌رود به استعدادهای ناب ورزش‌های رزمی در مناطق مختلف استان توجه شده و روز به روز در سطوح مختلف قهرمانی ورزشکاران استان اردبیل را شاهد باشیم.

وی حمایت اداره کل ورزش و جوانان را از این هیئت یادآور شد و بیان کرد: با تأمین زیرساخت‌ها به ویژه خانه ورزش‌های رزمی سعی بر این است تا تیم‌های منتخب و ورزشکاران مستعد تمرینات خود را انجام داده و با آمادگی در رقابت‌های پیش رو حاضر شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توقع ما این است که رئیس این هیئت که خود از قهرمانان ورزش‌های رزمی است به همراه کادر مجرب فنی و تخصصی بتوانند جایگاه استان اردبیل را در این رشته ارتقا دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل نیز در این نشست از ساماندهی ورزشکاران و فعال کردن هیئت شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: در چند سال اخیر و در گروه سنی پایه شاهد مدال آوری قهرمانان ورزشی هستیم که همواره در میادین کشوری و حتی بین المللی خوش درخشیده اند.

اسلام عبدی با قدردانی از رأی مجمع و اعتماد آنها به خودش بیان کرد: در دوره جدید مسئولیت سعی خواهیم کرد تا با کادر فنی و تخصصی مجرب جایگاه ورزش‌های رزمی استان اردبیل را در بین سه استان برتر کشور ارتقا دهیم.

انتهای پیام/