فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه استکبار جهانی از ایثارگری و جانفشانی فرزندان رشید اسلام در عصبانیت است، گفت:هم اکنون رسالت ما، پیمودن راه شهدا است.

به گزارش ندای شمالغرب اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین ویژگی های شخصیتی شهید مدافع حرم علی آقایی پرداخت و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در روز‌هایی که دشمن در کمین مرز‌های ایران بود و خیلی‌ها اصلا خبر نداشتند که چه بر سر امنیت این کشور و حرمین شریفین می‌آید با جان و دل از تمامیتشان گذشتند و در معامله با خدای متعال شهادت را در قبال امنیت ملت پذیرفتند.

وی با بیان اینکه شهید علی آقایی آرزوی شهادت داشت؛ گفت: چند سال پیش وقتی پیکر شهدای گمنام وارد اردبیل شدند تشریفات تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) برای استقبال در فرودگاه آماده شدند و زیر تابوت یکی از شهدا را شهید علی آقایی گرفته بود که به ایشان گفتم علی آقا شما در حال تشییع شهید هستید و خدای متعال عنایت کند که از شفاعت آنان برخوردار باشیم و شهید آقایی در جواب پاسخ داد که برادر بابازاده چه معلوم که خدا به برکت خون پاک این شهدای گمنام به من شهادت قسمت کند.
بابازاده ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان، هیئات مذهبی محلات، بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار، انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه استان اردبیل برای حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی آقایی، گفت: عزت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با نوای ” یا حسین و حسینیم وای” جوانان و مدافعان حرمین شریفین و رزمندگان اسلام، مقاومت داعش شکست و همه شان پرچم سفید به دست گرفتند، تصریح کرد: باید بدانیم که این‌ها همه برکت، عنایت و نصرت خدای متعال، رحمت پیامبر اکرم (ص) و لطف ائمه اطهار (ع) است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: استکبار جهانی از این همه ایثارگری و جانفشانی فرزندان رشید اسلام و این مرز و بوم در عصبانیت و حتی سردرگمی هستند در حالی که این شهدا راه عزتمندانه‌ای را طی کرده و ما نیز رسالت پیمودن راه آن‌ها را داریم.

انتهای پیام/