به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از عبور سخت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که به لطف ضربات پنالتی مقابل تیم نود ارومیه شکل گرفت، در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه پیکان مواجه شد تا تکرار دیدار دو تیم در لیگ برتر را این بار در مرحله […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از عبور سخت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که به لطف ضربات پنالتی مقابل تیم نود ارومیه شکل گرفت، در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه پیکان مواجه شد تا تکرار دیدار دو تیم در لیگ برتر را این بار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شاهد باشیم.

ایوب اصغرخانی مربی سازنده تیم‌های پایه استقلال در سالهای اخیر و پیش کسوت این باشگاه به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: بهتر است امروز درباره جام حذفی و پیکان صحبت نشود چون آبی پوشان دیدار بسیار مهمی در لیگ پیش رو دارند. من ترجیح می‌دهم به بازی آنها با فولاد اشاره کنم و از مجیدی، دستیارانش و بازیکنان هم بخواهم نه به پیکان فکر کنند و نه به جام حذفی. چرا که فولاد به خودی خود تیمی خطرناک است و بر هم خوردن تمرکز از این دیدار می‌تواند تبعات داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: نکونام تیم خوبی ساخته و این فولادی که من می‌بینم پتانسیل اذیت کردن هر تیمی را دارد. مجیدی و تیمش نه می‌توانند در باد نتایج قبلی بخوابند نه باید به میزبانی شان اتکا کنند.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال بیان داشت: مجیدی تیمی ساخته که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. وقتی می‌بینیم یک سری بازیکن جوان مثل صادقی، حسین زاده، آذری و دیگران در ترکیب این تیم می‌درخشند لذت می‌برم و امیدوارم این اعتماد به جوانان ادامه داشته باشد. هیچ تیم و هیچ مربی از اعتماد به بازیکنان جوان ضرر نکرده است.

اصغرخانی در ادامه بیان داشت: رضا آذری از بهترین بازیکنان جوان در فوتبال ایران است و باید به مجیدی تبریک گفت که در دیدار مهمی مثل دربی او را در ترکیب ثابت تیمش قرار می‌دهد. آذری یک هافبک شش دانگ است که در صورت اعتماد بیشتر به او می‌تواند نقشی که در گذشته مجتبی جباری در استقلال داشت را ایفا کند؛ و مجتبی جباری جدیدی برای آبی پوشان باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: حالا که خیلی از کارشناسان و منتقدان به درستی بر این باورند که استقلال کمبود یک هافبک خلاق و طراح را احساس می‌کند، بد نیست به این بازیکن جوان بیش از گذشته میدان داده شود.

پیشکسوت استقلال در خاتمه بیان داشت: مهم‌ترین موضوعی که مجیدی باید به آن فکر کند، حفظ موقعیت تیمش در صدر جدول است و برای این منظور در همه بازی‌های خود باید با هدف پیروزی به میدان برود. تنها عاملی که ضامن حفظ موقعیت این تیم در صدر جدول است، پیروزی و کسب ۳ امتیاز از هر بازی است.

انتهای پیام/

منبع