محمدرضا شکورزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در مورد وضعیت استقلال در روزهای نقل و انتقالات گفت: قبل از شروع نقل و انتقالات استقلال چند مهره کلیدی خود را از دست داد. بازیکنانی چون دیاباته، قائدی، نادری و میلیچ نفراتی بودند که برای استقلال بسیار تاثیرگذار بودند و بارها توانستند نتیجه […]

محمدرضا شکورزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در مورد وضعیت استقلال در روزهای نقل و انتقالات گفت: قبل از شروع نقل و انتقالات استقلال چند مهره کلیدی خود را از دست داد. بازیکنانی چون دیاباته، قائدی، نادری و میلیچ نفراتی بودند که برای استقلال بسیار تاثیرگذار بودند و بارها توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند اما با رفتن آنها هنوز بازیکنانی همانند این چند نفر به استقلال نیامده است. آبی ها به بازیکنان باتجربه نیاز دارند که در سخت ترین لحظه ها آرامش خود را حفظ کرده و به استقلال کمک کنند.

وی در مورد جدایی مهدی قائدی از جمع آبی پوشان گفت: قائدی بازیکن بسیار تاثیرگذاری برای استقلال بود، تکنیک بالای او و حرکت های انفجاری این بازیکن چشم نواز بود و مشخص بود در ایران نخواهد ماند. تیم های عربی به دنبال چنین بازیکنانی هستند و با رقم بالایی هم که به او پیشنهاد شده بود مشخص بود قائدی دیگر تمایلی برای ماندن در ایران ندارد. البته او حقش بیشتر از اینهاست و کاش می توانست در اروپا بازی کند. اما رفتن او به استقلال ضربه بدی خواهد زد چون در حال حاضر فوتبال ما از چنین بازیکنان خوش تکنیک و انفجاری محروم است.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: مجیدی باید هوشیار باشد. این فصل خودش تیمش را می بندد و هیچ جای بهانه ای وجود ندارد. کادر فنی تصمیم گیرنده اصلی برای جذب بازیکن خواهد بود. بنابراین اگر خدایی نکرده استقلال نتواند نتیجه لازم را بگیرد مجیدی باید پاسخگو باشد.

وی در مورد دیدار استقلال برابر الهلال که روز ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد، گفت: بازی استقلال و الهلال جنگ دارا و ندار است. الهلال با یک بودجه سرساور آور بازیکنان بزرگی به خدمت گرفته تا بتواند در لیگ قهرمانان جام را بالای سر برد اما استقلال برعکس الهلال روزهای خوبی ندارد، آنها چند بازیکن شان را از دست داده اند، در فصل نقل و انتقالات هستند و اگرچه تمرینات خودشان را چند روزی است شروع کرده اند اما نفرات شان کامل نیست. بنابراین باید بپذیریم آبی ها بازی سختی مقابل الهلال دارند و شاید یک معجزه بتواند باعث شود استقلال به مرحله بعد صعود کند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: صحبت آخرم با هواداران است می دانم روزهای سختی را سپری کرده اند اما از آنها خواهش می کنم صبور باشند اجازه دهند کادر فنی بر اساس نیازش بازیکنان مورد نظر را جذب کند. هواداران استقلال باید از تیم شان حمایت کنند و اجازه دهند مجیدی و همکارانش با آرامش کامل و به دور از استقلال کارشان را ادامه دهند تا ان شاءالله استقلال فصلی موفق را پیش رو داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع