فرزاد آشوبی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، درباره قهرمانی استقلال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: این تیم در کمترین نوسان فنی و امتیازگیری قرار داشت. استقلال فلسفه خیلی خوبی را برای جام تعریف کرده بود. آنها هر هفته انرژی بردن داشتند و انگیزه برای کسب جام در تلاش بازیکنان و […]

فرزاد آشوبی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، درباره قهرمانی استقلال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: این تیم در کمترین نوسان فنی و امتیازگیری قرار داشت. استقلال فلسفه خیلی خوبی را برای جام تعریف کرده بود. آنها هر هفته انرژی بردن داشتند و انگیزه برای کسب جام در تلاش بازیکنان و مربیان تیم دیده می‌شد.

هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال افزود: اگر بخواهیم به مسائل فنی امتیاز بدهیم باز هم استقلال توانست بازی منطقی را برای خود طراحی و اجرا کند. استقلال بازی دلچسب فنی در قواره‌های کامل انجام نداد اما لایق قهرمانی بود چون هدف گذاری مناسب برای آن داشت. بدون شک این تیم نیز همچون پرسپولیس که پنج فصل قهرمانی‌های متوالی داشت توانست دانش فنی خود را به خوبی پیاده کند تا بازیکنان با هماهنگی بیشتر برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

او با اشاره به توانایی فنی بازیکنان استقلال تصریح کرد: نیمکت استقلال فوق‌العاده بود. فرهاد مجیدی هر وقت از آنها خواست وارد زمین شوند آمدند و درخشیدند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای قهرمانی در هر تیمی، اتحاد است که استقلال به خوبی آن را نشان داد.

آشوبی درباره دلایل عدم قهرمانی دوباره پرسپولیس در لیگ برتر یادآور شد: بیشترین ضربه به این تیم در جدایی بازیکنانش در ابتدای فصل وارد شد. استخوان بندی این تیم دچار مشکل شد. با احترام به تمام بازیکنان تازه وارد باید بگویم علی نعمتی تنها بازیکنی بود که نشان داد می‌تواند برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقادات از یحیی گل محمدی و شایعه کنار گذاشتن او تاکید کرد: او بهترین و حتی فوق العاده ترین گزینه برای پرسپولیس است. یحیی گل محمدی اگر دو بار در طول فصل استعفا داد به خاطر فشارهای زیادی بود که به تنهایی تحمل می‌کرد. چنین اتفاقی نباید برای او به راحتی بیفتد. باید قدر امثال او دانسته شود. گل محمدی باید بماند اما مهم‌تر از ماندن او دادن فضای کاری کافی برای انتخاب‌هایش در عرصه دستیار و همچنین جذب بازیکن است.

استقلال برای جام فلسفه داشت/ گل‌محمدی بهترین گزینه پرسپولیس است

انتهای پیام/

منبع