به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید صالح مصطفوی در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار داشت: در باره مشکلات صحبت به اندازه کافی شده و ما باید به بازی ها بپردازیم. وی بیان داشت: در باره بازی باید بگویم متاسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بود. ما می توانستیم فردا […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، سید صالح مصطفوی در پایان دیدار تیمش مقابل گل گهر اظهار داشت: در باره مشکلات صحبت به اندازه کافی شده و ما باید به بازی ها بپردازیم.

وی بیان داشت: در باره بازی باید بگویم متاسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بود. ما می توانستیم فردا بازی کنیم و بازی بعدی دهم باشد، اما به هر دلیلی هیچ تغییری نسبت به زمان بندی تیم های دیگه ایجاد نمی شد، اما برای ما ۳ روز یکبار بازی می گذارند و این خیلی فشار می آورد.

مربی آبی پوشان گفت: اینکه ما در بحث مالکیت کمی از تیم حریف پایین تر بودیم دلیلش خستگی بچه ها بود. باید ریکاوری خوبی کنیم تا برای بازی بعدی آماده باشند. بازیکنان ما انسان های شریفی هستند که در این شرایط نا برابر در همه زمینه ها از جان و دل مایه می گذارند و موقعیت زیادی به حریف ندادیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم و استحقاق این تیم برد بود.

مصطفوی تصریح کرد: هنوز ۶ بازی دیگر مانده فاصله امتیاز مناسبی نسبت به تیم های پایین تر ایجاد شد بازی های سنگینی داریم با تراکتور، سپاهان و آلومینیوم و هنوز چیزی تمام نشده حداکثر تلاش این است که نتایجی مناسب و درخور نام استقلال را به دست آوریم.

انتهای پیام/

منبع