به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال گفت: ابتدا باید از شما خبرنگاران که قشر زحمتکشی هستید و زحماتتان هم نادیده گرفته می‌شود تشکر کنم. در ادامه باید بگویم به هر حال پرسپولیس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال گفت: ابتدا باید از شما خبرنگاران که قشر زحمتکشی هستید و زحماتتان هم نادیده گرفته می‌شود تشکر کنم. در ادامه باید بگویم به هر حال پرسپولیس هستیم و همواره از این تیم توقع قهرمانی می‌رود. به هواداران که سنگ تمام گذاشتند تبریک می گویم. خود من هم واقعاً لذت بردم.

سرپرست پرسپولیس درباره اعتراض استقلالی‌ها به تصمیمات داور مسابقه افزود: من صحنه خاصی ندیدم. اگر دوستان دیدند امیدواریم بازی بعدی تکرار نشود.

پیروانی درباره شانس قهرمانی این تیم در جدال با سپاهان گفت: شرایط و مشکلاتی که داشتیم شبیه هیچ تیمی نیست. باید بودجه مشخص برای پرسپولیس و تیم رقیب تعیین شود. بودجه قطره چکانی خوب نیست. به هر حال ما باید دنبال نتیجه بازی خودمان باشیم و کاری به سایر تیم‌ها نداشته باشیم.

سرپرست سرخپوشان با اشاره به دیدار پیش روی این تیم با گل گهر در جام حذفی ادامه داد: در هر دو جام امیدواریم. برد دربی روحیه ما را بهتر کرده است. چشم ما روی نتایج خودمان است.

او درباره مجمع باشگاه پرسپولیس که فردا برگزار می‌شود و احتمالاً چند عضو هیات مدیره تغییر می‌کنند، گفت: اگر قرار بود اتفاقی بیفتد دو سه ماه قبل باید رقم می‌خورد. امیدوارم اتفاق خاصی در جلسه مجمع رخ ندهد.

پیروانی درباره دیدار با گل گهر تاکید کرد: بازی‌های حذفی جام شگفتی هاست. با روحیه ای که داریم و دور از هرگونه حاشیه برای بردن به میدان برویم.

پیروانی درباره مشکلات مالی باشگاه و اعتراض به پرداختی‌های فصل جاری یادآور شد: صحبت من نبود که مشکل پرداختی داریم. من عرض کردم اگر قرار است کمکی شود به ما هم باید کمک شود. ما هم مشکل مالی داریم. بدهی داریم و باید پرداختی برای ما هم انجام شود.

او درباره شرایط خطرناک ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران و احتمال عدم تأیید از سوی AFC تصریح کرد: بلیت فروشی دیروز راضی کننده نبود. دربی تهران باید با حضور هواداران باشد. باید حمایت شود. تماشاگران دیروز به طبقه دوم ورزشگاه رفتند وامیدوارم بعد از این هم بشود.

پیروانی درباره نحوه شادی علیرضا بیرانوند و اعلام شکایت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بروند شکایت کنند. مشکلی نیست. به هر حال هرکسی یک‌جور شادی می‌کند. من خودم دیروز طور دیگری شادی کردم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر