به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از آناتولی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه اعلام کرد: مسکو درباره احتمال استقرار نیروهای حافظ صلح ناتو در اوکراین هشدار می دهد که این یک تصمیم بسیار بی پروا و خطرناک خواهد بود. سخنگوی کرملین در این باره اضافه کرد: هرگونه تماس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از آناتولی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه اعلام کرد: مسکو درباره احتمال استقرار نیروهای حافظ صلح ناتو در اوکراین هشدار می دهد که این یک تصمیم بسیار بی پروا و خطرناک خواهد بود.

سخنگوی کرملین در این باره اضافه کرد: هرگونه تماس احتمالی میان ارتش روسیه و نیروهای ناتو می‌تواند به عواقب سخت و جبران‌ناپذیری منتهی شود.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف افزود: عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کاملاً مطابق با برنامه انجام شده و پیش می‌رود. نیروهای روسیه به غیرنظامیان تا زمانیکه اسلحه به دست نگیرند و به سمت ارتش روسیه شلیک نکنند، تیراندازی نمی‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: واشنگتن فشار دیپلماتیک آشکاری را بر کشورهای گروه ۲۰ اعمال می کند تا در برابر روسیه موضع گیری کنند.

انتهای پیام/

منبع