به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: نیروی انسانی همواره محل وثوق مردم و اعتماد جامعه بوده و اقشار مختلف مردم از خدمات آن متنعم شده‌اند. وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به ویژه در حوادث اخیر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: نیروی انسانی همواره محل وثوق مردم و اعتماد جامعه بوده و اقشار مختلف مردم از خدمات آن متنعم شده‌اند.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به ویژه در حوادث اخیر کشور تصریح کرد: حضور نیروهای مخلص و جان بر کف انتظامی در کنار مردم و ساماندهی امور، قوت قلبی برای آحاد مردم جامعه است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: بدون شک نیروی انتظامی با تقدیم شهدای گرانمایه در راه حفظ امنیت کشور، یکی از ستون‌های امنیت کشور است و مردم با دیدن نیروی انتظامی احساس امنیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در حفظ امنیت افزود: نیاز است تا مسائلی همچون مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری‌های امنیتی و فسادهای مختلف به صورت گروهی و با همکاری سایر دستگاه‌ها باشد تا همه ابعاد و جوانب آن در نظر گرفته شده و بهره‌وری اقدامات افزایش یابد.

وی خواستار استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان و همچنین افزایش امکانات و منابع انسانی فرماندهی انتظامی اصلاندوز شد.

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره برای خدمت به مردم و حفظ امنیت در کشور آماده است.

استقرار فرماندهی انتظامی در اصلاندوز

سید جواد تقوی با تاکید بر اینکه ضروری است تا پشتیبانی لازم از این نیرو صورت گیرد، اضافه کرد: اخلاص نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها بر مردم ثابت شده و همواره در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های نظام پیشگام بوده است.

وی با اشاره به درخواست استقرار فرماندهی انتظامی در اصلاندوز از سوی امام جمعه این شهرستان، برای حل این مسائل قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این دیدار «ورنی» نماد اصلاندوز به عنوان شهر ملی «ورنی» ایران از طرف دفتر امام جمعه اصلاندوز به فرمانده انتظامی استان اردبیل اهدا شد.

استقرار فرماندهی انتظامی در اصلاندوز

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر