به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در فرهنگسرای بانوان استان با بیان اینکه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی لحظه‌ای ایران را رها نکرده است، اظهار کرد: استفاده از نیروهای متعهد و انقلابی از اصلی‌ترین راه‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در فرهنگسرای بانوان استان با بیان اینکه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی لحظه‌ای ایران را رها نکرده است، اظهار کرد: استفاده از نیروهای متعهد و انقلابی از اصلی‌ترین راه‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها است.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی طرح و برنامه پیاده کرده است که باید بدانند اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی به دلیل حمایت‌های مردم از این انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه ما توانسته‌ایم نخبه‌هایی پرورش دهیم که می‌توانند گام‌های مؤثری در پیشرفت ایران بردارند، گفت: انقلاب اسلامی به وجود جوانان مؤمن، عاقل و انقلابی و بسیجی نیاز دارد و بدون شک باید قدر نخبگان و جوانان را بدانیم چرا که آینده ایران به دست جوانان رقم می‌خورد.

قاسمیان خواستار هم فکری و هم‌افزایی بسیجیان در تبیین و روشنگری مسائل مهم در بین افراد جامعه شد و افزود: حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین مأموریت‌های بسیجیان است و باید با روحیه جهادی و مدیریتی درست الگوی جامعه باشند.

وی خاطر نشان کرد: جامعه و نظام اسلامی از بسیجیان انتظار دارد اخلاق و معنویت را سرلوحه کار خود قرار دهند، چون اگر اخلاق و معنویت از بسیج گرفته شود هویت بسیج خدشه دار خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر