به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان و با اعلام سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اسامی داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی اعلام شد که ۳۶ داور وسط، ۶۹ کمک داور و ۲۴ داور ویدئویی (VAR) در فهرست فیفا وجود دارد. علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان و با اعلام سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اسامی داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی اعلام شد که ۳۶ داور وسط، ۶۹ کمک داور و ۲۴ داور ویدئویی (VAR) در فهرست فیفا وجود دارد.

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هم نمایندگان داوری ایران در جام جهانی خواهند بود و نامشان در این لیست دیده می‌شود.

تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شامل علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان بود. فغانی همچنین تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را هم دارد.

فیفا برای نخستین بار و در اقدامی بی سابقه نام داوران زن را هم در فهرست قضاوت کنندگان جام جهانی قرار داده است. بر این اساس، سه داور و سه کمک داور زن هم در قطر قضاوت می‌کنند.

«پیر لوئیجی کولینا» رئیس کمیته داوران فیفا گفت: مثل همیشه، معیاری که ما استفاده کرده‌ایم کیفیت است و نفرات انتخاب شده نشان دهنده بالاترین سطح داوری در سراسر جهان هستند. جام جهانی ۲۰۱۸ تا حدودی به دلیل استاندارد بالای داوری بسیار موفق بود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا چند ماه دیگر در قطر حتی بهتر شویم.

اسامی داوران جام جهانی قطر اعلام شد/ فغانی و ۲ کمک ایرانی در قطر

انتهای پیام/

منبع