شهردار گرمی گفت: از زمان تصدی مسئولیت شهرداری گرمی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت شروع مجدد پروژه صورت گرفت و نشستی با پیمانکار پروژه مقدمات شروع مجدد فراهم شد و با مساعد شدن شرایط جوی پروژه از سرگرفته خواهد شد.

دکتر سیدعباس حسینی، شهردار گرمی در گفتگو با آذرمغان در تشریح آخرین وضعیت پروژه پارک علوی، اظهارکرد: این پروژه با مشارکت بنیاد علوی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شده که سهم شهرداری از این پروژه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تعریف شده، در حالی که درآمد داخلی شهرداری کفاف حقوق پرسنل را هم نمی‌کند؛ بیان کرد: هزینه این پروژه نسبت به هزینه واقعی، کم برآورد شده این در حالی است؛ فقط پیمانکاری پروژه بدون مصالح شش میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین شده و بنیاد علوی سهم خود را چراغ و مقداری جدول تحویل داده است.

 

 

وی ادامه داد: شهرداری گرمی هم باید شش میلیارد و پانصد میلیون ریال به پیمانکار پرداخت و بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هم هزینه پازل را تامین می‌نمود که به دلیل عدم تامین مالی، پروژه تعطیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان تصدی مسئولیت شهرداری گرمی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت شروع مجدد پروژه صورت گرفت و نشستی با پیمانکار پروژه مقدمات شروع مجدد فراهم شد و با مساعد شدن شرایط جوی پروژه از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مریم صدیقی