سید محسن محسنی در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان از ارسال یک هزار ۶۰۵ اثر در دهه اول ماه محرم به طرح حرف آورد در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد زمینه برای حضور و […]

سید محسن محسنی در گفت و گو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان از ارسال یک هزار ۶۰۵ اثر در دهه اول ماه محرم به طرح حرف آورد در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد زمینه برای حضور و مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی به اختصاص این طرح فرهنگی ویژه بانوان و دختران اشاره کرد گفت: برای شرکت در این جشنواره، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و بانوان و دختران می‌توانند برای ارسال ویدئوهای ۱ تا ۳ دقیقه‌ای خود از طریق شبکه‌های اجتماعی «تلگرام و اینستاگرام» اقدام کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعلام برندگان به صورت هفتگی خبر داد و افزود: اثری که در طول یک هفته بیشتر از همه پسندیده شود، برنده جایزه هفتگی خواهد بود.

محسنی با اشاره به ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به حضور بانوان عزادار در این طرح و ارسال ۱۶۰۵ اثر به دبیرخانه طرح آورد اشاره و عنوان کرد: بانوان عزادار در مناطق مختلف استان اعم از هیئت‌های مذهبی، روضه‌های خانگی و جلسات سخنرانی و مرثیه سرایی با ارسال آثار به بیان اهداف قیام عاشورا و وظیفه مادران در تربیت نسل حسینی و نیز تبیین برنامه‌های بانوان در اجرای برنامه‌های عزاداری در ایام کرونا پرداختند.

وی به معیارهای ارزیابی در این طرح اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد بیننده اثر، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش‌های هفتگی از معیارهای ارزیابی و انتخاب برندگان در طرح فرهنگی حرف آورد است.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه جشنواره ویژه بانوان است، تقاضا داریم که بانوان صاحب سخن، کارمندان، بانوان خانه دار، دختران دانش آموز و دانشجو و … در این جشنواره شرکت کنند.

محسنی به روش‌های ارسال آثار برای این طرح اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان ماه صفر با موضوع قیام کربلا به آدرس Harfavard_ardabil@ در فضای مجازی ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع