محمد جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه کرونا در اردبیل به سمت شیب صعودی در حال حرکت است، اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و گرمی در وضعیت زرد قرار دارند. وی افزود: لازم است به صورت […]

محمد جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه کرونا در اردبیل به سمت شیب صعودی در حال حرکت است، اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل و گرمی در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: لازم است به صورت جدی دستور العمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن تجمعی و سیستم حمل و نقل عمومی رعایت شود و همچنین کلیه مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت در سطح استان آماده تزریق واکسن کووید به مراجعین هستند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: از کلیه افراد بالای ۱۸ سال دارای بیماری زمینه‌ای که از آخرین تزریق واکسیناسیون کووید آن‌ها بیش از شش ماه گذشته است، دعوت می‌شود برای تزریق واکسن دوز یادآور به نزدیک‌ترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: همچنین هم اکنون شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر، کوثر، بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، خلخال، نمین و نیر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر