به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهر اردبیل از چند روز مانده به تحویل سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران بوده و همه ساله مسئولین این شهر با ایجاد زیرساخت‌ها سعی داشته تا لبخند رضایت میهمانان داخلی و خارجی را بر لبشان بنشانند. با آمدن بهار طبیعت و عید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهر اردبیل از چند روز مانده به تحویل سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران بوده و همه ساله مسئولین این شهر با ایجاد زیرساخت‌ها سعی داشته تا لبخند رضایت میهمانان داخلی و خارجی را بر لبشان بنشانند.

با آمدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز، فضای شهر اردبیل با گل‌های بهاری و نصب اِلمان‌های نوروزی رنگ و بوی بهاری به خود گرفت؛ این‌جا زیبایی‌های شهر هر رهگذر و مسافری را مات و مبهوت خود می‌کند.

اردبیل میزبان گردشگران نوروزی/شهر حال‌وهوای بهاری به خود گرفت

گل‌های خوش رنگ و بو، هوای مطبوع و بهاری، نصب المان‌های خاص نوروزی توسط شهرداری اردبیل در جای جای شهر، همه و همه اردبیل را برای مسافران خاص و دیدنی کرده است؛ با حضور در اردبیل این شهر تاریخی، می‌توانید نظاره‌گر زیبایی‌های شهر باشید.

از جاذبه‌های شهر اردبیل می‌توان به بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه مردم‌شناسی و حیات وحش، پل‌ها و حمام‌های تاریخی و دریاچه طبیعی شورابیل اشاره کرد.

حلوای سیاه و عسل سبلان از سوغات معروف اردبیل است که البته صنایع دستی این شهر و استان زبانزد همه گردشگران بوده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر