بهنام کمالی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های اولیه با فدراسیون آمادگی خود را برای این میزبانی اعلام کرده‌ایم که بی‌شک حضور ملی پوشان در اردبیل می‌تواند به ارتقای سطح دانش فنی کمانداران استان کمک شایانی کند. وی اضافه کرد: این میزبانی با هماهنگی ستاد کرونای استان و با مساعدت […]

بهنام کمالی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های اولیه با فدراسیون آمادگی خود را برای این میزبانی اعلام کرده‌ایم که بی‌شک حضور ملی پوشان در اردبیل می‌تواند به ارتقای سطح دانش فنی کمانداران استان کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: این میزبانی با هماهنگی ستاد کرونای استان و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همچنین با اشاره به اینکه تمرینات مستمر کمانداران در فضای باز انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال برای اولین بار در تاریخ رشته تیراندازی با کمان استان کمانداران در قالب دو تیم بانوان و آقایان در لیگ تیراندازی با کمان کشور شرکت خواهند کرد.

کمالی افزود: متأسفانه تعدادی از برنامه‌های هیئت استانی و شهرستانی بخاطر بیماری کرونا انجام نشده است و به امید بهبود شرایط حتماً برنامه‌هایی از جمله برگزاری دوره عملی مربیگری درجه ۳، دوره اصلاح پوزیشین برای هر سه کمان ریکرو، کامپوند و سنتی، دوره داوری درجه ۳ و همچنین تداوم آموزش تیروکمان برای علاقمندان این رشته انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: رشته ورزشی تیراندازی با کمان شدیداً هزینه بر است و تأمین تجهیزات ورزشی برای کمانداران و خانواده‌هایشان بسیار سخت است.

اردبیل میزبان اردوی کمانداران ملی پوش/همه چیز برای میزبانی مهیاست

کمالی ضمن اشاره به تهیه اقلام مصرفی کمانداران استان خاطرنشان کرد: تا جایی که توانسته ایم برخی از اقلام مصرفی کمانداران را تهیه کرده ایم و به دنبال تکمیل لوازم مورد نیاز هیئت‌های شهرستانی هستیم.

وی اظهار کرد: در زمان تحویل هیئت تیر و کمان این هیئت متأسفانه شرایط خوبی نداشت و کار را برای ما دو چندان سخت می‌کرد که به لطف خدا توانستیم امور مختلف در این هیئت را ساماندهی کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان گفت: تا امروز اکثر شهرستان‌های ما فعال و کمیته‌های سیزده‌گانه هیئت استانی ساماندهی شده است و قبل از پیک پنجم آموزش این رشته در ورزشگاه رضازاده با اقبال عمومی همراه بود.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش کمانداران در سال‌های آتی شاهد رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع