به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر ایام نوروز در اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تلاش بر این است تا با بهبود شرایط کرونایی بتوانیم میزبان مسافران و گردشگران از مناطق مختلف کشور باشیم. وی ارائه این خدمات را با رعایت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر ایام نوروز در اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تلاش بر این است تا با بهبود شرایط کرونایی بتوانیم میزبان مسافران و گردشگران از مناطق مختلف کشور باشیم.

وی ارائه این خدمات را با رعایت موازین بهداشتی یادآور شد و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر آمادگی خود را برای ارائه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی اعلام کردند که از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به نیروی انتظامی، راهداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان اشاره کرد.

استاندار اردبیل گفت: سازمان صمت و تعزیرات در کنار فرمانداری‌ها باید بر نحوه پخت و عرضه نان و سایر نیازمندی مردم و مسافران در این ایام توجه کرده و با راه‌اندازی کشیک مراکز خدماتی در خدمت مسافران و گردشگران باشند.

عاملی افزود: در شهرهای سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل که عمده مسافران و گردشگران این مناطق حاضر می‌شوند، مقرر شد تا مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی آماده حضور مسافران بوده و با اعلام نرخ‌ها گردشگران را در جریان امور خدماتی و نحوه بهره‌مندی از تنوع خدمات قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: ستاد خدمات استان تا پایان سال با برگزاری جلسات مرتب و منظم هفتگی سعی خواهند کرد تا مشکلات احتمالی را برطرف و امکان بهره‌برداری از ۲۲۰ هتل، هتل آپارتمان، میهمان‌پذیر و سایر مجتمع‌های آبدرمانی‌ها، مراکز پذیرایی بین شهری و شهری را با کیفیت و مطلوبیت مناسب مهیا کنند.

انتهای پیام/

منبع