علی نیکزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده و صدور مجوز برای شرکت هواپیمایی به عنوان بیس استان اردبیل، انتظار می رود استقرار شبانه هواپیما را در فرودگاه اردبیل شاهد باشیم تا در اول صبح پروازهای فرودگاه اردبیل به تهران انجام شده و آخر شب نیز […]

علی نیکزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده و صدور مجوز برای شرکت هواپیمایی به عنوان بیس استان اردبیل، انتظار می رود استقرار شبانه هواپیما را در فرودگاه اردبیل شاهد باشیم تا در اول صبح پروازهای فرودگاه اردبیل به تهران انجام شده و آخر شب نیز پروازهای بالعکس را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اکثر سرمایه‌گذاران، مدیران، اساتید دانشگاه، کارآفرینان و… علاقه‌مند به برقراری پروازهای اول صبح و آخر شب هستند تا به راحتی بتوانند در پایتخت کارهای اداری و اجرایی خود را انجام داده و آخر شب به اردبیل بازگردند.

ضرورت تلاش و پیگیری مدیران استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تجهیز فرودگاه اردبیل و به حداقل رساندن کنسلی های این فرودگاه، تلاش بر این است تا پرواز فرودگاه پارس‌آباد نیز دایر باشد تا از ظرفیت این فرودگاه در جهت تسهیل خدمات سفر استفاده کنیم.

نیکزاد افزود: برای فرودگاه پارس‌آباد نیز مقرر شده تا جایگاه سوخت، ارتقا سیستم روشنایی و تعریض باند به شکل مناسب و استاندارد انجام و اهالی شمال استان از این پروازها استفاده کنند.

وی ضرورت تلاش و پیگیری مدیران استانی را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد و خاطرنشان کرد: از همین ابتدای سال باید پیگیری اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور انجام شود تا پروژه‌های زیربنایی به ویژه در تکمیل راه‌ آهن اردبیل – میانه و اتصال آن به پارس‌آباد و چهار خطه کردن راه‌ها به سرانجام برسد.

راه آهن اردبیل – میانه در مراحل تکمیل نهایی است
نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: راه آهن اردبیل – میانه در مراحل تکمیل نهایی است که با وعده وزیر راه و شهرسازی و مسئولان این وزارتخانه باید در سال‌جاری به سرانجام برسد و در کنار آن اتصال به پارس‌آباد و پیوست به خط ریلی آذربایجان، آسیای میانه و روسیه نیز از دیگر هدف‌گذاری ها خواهد بود.

وی بیان کرد: در کنار این امر چهار خطه راه اردبیل به سرچم و سایر مناطق باید به سرعت انجام شده و از این مسیرهای ایمن اهالی استان به ویژه گردشگران و مسافران استفاده کنند.

نیکزاد در مورد تأمین قیر رایگان و ارائه حواله سهمیه‌ای در این زمینه ادامه داد: برای بنیاد مسکن، شهرداری ها، راهداری و راه و شهرسازی تأمین منابع در این زمینه انجام شده تا از فصل کاری برای آسفالت‌ریزی و تسریع در تکمیل راه‌های روستایی نیز استفاده شود.

تلاش می شود احکام معلمان در ماه آینده صادر و افزایش حقوق آنها پرداخت شود
وی اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریعتر مانده سهمیه سال گذشته نیز تخصیص یافته و با تأمین قیر رایگان کارخانه‌های آسفالت فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و اجرای آن تصریح کرد: باید آخرین مدرک در رتبه‌بندی اعمال شود و وزارت آموزش و پرورش مکلف است تا هر چه سریعتر این لایحه را عملیاتی کند.

نیکزاد گفت: تلاش بر این است تا احکام معلمان در ماه آینده صادر شده و افزایش حقوق آنها نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع