سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این مسابقات که با حضور ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد، از ۱۴ آبان ماه آغاز می‌شود که قرار است برای نخستین بار تیم منتخب جوانان استان اردبیل نیز با سرمربیگری رضا روحی و اکبر خورشیدی در این مسابقات حاضر شده […]

سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این مسابقات که با حضور ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد، از ۱۴ آبان ماه آغاز می‌شود که قرار است برای نخستین بار تیم منتخب جوانان استان اردبیل نیز با سرمربیگری رضا روحی و اکبر خورشیدی در این مسابقات حاضر شده و به عنوان قطب وزنه‌برداری کشور استعدادهای نابی را به وزنه‌برداری معرفی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در مجموع در این تیم به عنوان نماینده استان در لیگ برتر، ۲۰ وزنه‌بردار و کادر فنی و مربیگری حاضر خواهند شد که امیدواریم نتایج به دست آمده نیز به نفع استان بوده و بهترین شرایط را در رشته وزنه‌برداری برای افتخارآفرینی مجدد استان اردبیل شاهد باشیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل، استان اردبیل را قطب وزنه‌برداری کشور توصیف کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا وزنه‌برداری استان اردبیل با قوت و قدرت به سطح اول وزنه‌برداری کشور بازگردد تا در مسابقات جهانی، بین‌المللی و المپیک بتوانیم افتخارآفرینی بیشتری را داشته باشیم.

علی‌حسینی از حضور سه نفر وزنه‌بردار از این استان در اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: طاها نعمتی‌مقدم، ابوالفضل حاجی‌پور و عرفان ابراهیم‌زاده در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مسعود نصرتی نیز وزنه‌بردار جوان خطه اردبیل در تیم ملی وزنه‌برداری جوانان حاضر است تا با حضور قدرتمندانه در این تیم‌ها بتواند برای این استان و کشور افتخارآفرینی کند.

علی‌حسینی اضافه کرد: شرایط برای توسعه رشته وزنه‌برداری با حضور جوانان و نوجوانان علاقمند مهیاست هر چند که وضعیت کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها به این روند خللی وارد کرده اما سعی بر این است تا با حل مشکل کرونا و با همراهی فدراسیون بهترین استعدادهای وزنه‌برداری در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان شناسایی و با حضور در این تیم برای کشور افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور بیان کرد: مربیان توانمند استان اردبیل نیز همپای دیگر مربیان سرشناس کشوری تلاش می‌کنند تا به تقویت تیم وزنه‌برداری در رده‌های پایه کمک کنند که امیدواریم با سخت‌کوشی مجموعه باشگاه‌های کشور بتوانیم در وزنه‌برداری برای کشور افتخارات بیشتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع