اکبر قنبرپور در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با راه‌اندازی شبکه فن پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تمام تلاش ما بر این بوده تا توانمندی استان‌های مختلف کشور به نیازمندی در حوزه‌های مختلف متصل شود تا یک انسجام بیشتری را در ایجاد فرصت‌های اشتغال، تولید و عرضه محصولات فناورمحور شاهد باشیم. وی […]

اکبر قنبرپور در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با راه‌اندازی شبکه فن پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تمام تلاش ما بر این بوده تا توانمندی استان‌های مختلف کشور به نیازمندی در حوزه‌های مختلف متصل شود تا یک انسجام بیشتری را در ایجاد فرصت‌های اشتغال، تولید و عرضه محصولات فناورمحور شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این شبکه و اتصال تمامی استان‌ها تا پایان امسال به این مجموعه سعی خواهیم کرد تا بر اساس عرضه و تقاضا در شبکه فناورانه توانمندی شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان را به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ملی معرفی کرده و برای استان‌های مختلف زمینه ایجاد اشتغال در این بخش را به شکل پایدار به وجود آوریم.

دبیر شورای فن پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کشور گفت: در کنار اتصال همه استان‌ها و عرضه محصولات نوآورانه در بخش فناوری‌های جدید از ظرفیت این شبکه می‌توان در توسعه مهارت‌های خلاقانه نیز استفاده کرد.

قنبرپور مرزی بودن استان اردبیل را یک ظرفیت خوب برای برقراری تعاملات بین‌المللی در حوزه صادرات محصولات فناورانه یادآور شد و افزود: باید از شرایط به وجود آمده در این بخش استفاده کنیم تا بیش از هر زمان دیگر محصولات فناورانه در این زمینه عرضه شود.

وی با قدردانی از حضور جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در پارک علم و فناوری استان برای تحرک‌بخشی به این بخش و تقویت شبکه فن پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان خاطر نشان کرد: ضروری است تا شرکت‌های دانش‌بنیان مراکز رشد و واحدهای فناوری در سطوح مختلف به این شبکه بپیوندند تا از بستر فراهم شده در این زمینه استفاده کرده و به نوعی محصولات خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/

منبع