رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: عرصه تولیدات صادرات محور در استان اردبیل با تلاش ۴۲ مورد از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان محقق شده و در این زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای دانش‌بنیان و تولیدات صادرات محور مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه حمایت […]

رامین صادقی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: عرصه تولیدات صادرات محور در استان اردبیل با تلاش ۴۲ مورد از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان محقق شده و در این زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای دانش‌بنیان و تولیدات صادرات محور مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تولیدات صادرات محور اولویت اساسی بوده و در این زمینه درصددیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم و با تلفیقی از علم و مهارت و نوآوری محصولات استاندارد، کیفی و نوآور را وارد عرصه بازار کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: عرضه محصولات صادرات محور با همراهی پارک علم و فناوری و دستگاه‌های حامی استان با بسته‌بندی مناسب به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم و اساسی مطرح است و درصدد هستیم با بسته‌بندی مناسب عرضه شود.

صادقی خاطرنشان کرد: باید وضعیت صادرات و تولیدات در استان اردبیل به وضعیتی برسد که بتوانیم ارتقای تولید و رقابت با محصولات مشابه خارجی را برای ایجاد زمینه خوداتکایی کشور فراهم کنیم و با توجه به اینکه کاهش هزینه‌های تولید محور اساسی است بنابراین باید در این زمینه تمهیدات اساسی به عمل آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار