داود شایقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: یکی از پیگیری های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح های توسعه ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد. […]

داود شایقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: یکی از پیگیری های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح های توسعه ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد.

وی اظهار کرد: در سفر معاون وزیر گردشگری بر تخصیص اعتبارات مناسب به استان ها با رویکرد توسعه ظرفیت های گردشگری تاکید شد و امیدواریم با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی در جذب اعتبارات تلاش و پیگیری های جدی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در کنار توانمندی های بخش کشاورزی، معدنی و صنعت از مولفه های ممتاز صنعت گردشگری و زیرساخت های مناسب در این بخش بهره مند است که بهتر از این می توانیم قابلیت های بخش گردشگری را به مراحل اجرایی و بهره برداری برسانیم.

شایقی تصریح کرد: از محل سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل نیز توجهی جدی به زیرساخت های بخش گردشگری انجام شده و تزریق اعتبارات در این حوزه می تواند نویدبخش تحول و تحرکی جدی باشد.

وی بیان کرد: اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری خواهد بود که ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی های گردشگری در برپایی تورهای گردشگری خارجی و برگزاری رویدادهای فصلی در این حوزه گام های موثری را برداریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار