به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تجمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه، فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در پیاده راه شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود. وی بیان کرد: این تجمع مردمی با کسب مجوز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تجمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمله وحشیانه به غزه، فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در پیاده راه شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این تجمع مردمی با کسب مجوز از ستاد مدیریت بیماری کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

باقری با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت صهیونیست‌ها، افزود: اگر چه سردمداران استکبار در برابر وحشی‌گری رژیم اشغالگر قدس سکوت اختیار کرده‌اند ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز می‌دارند.

وی گفت: مردم انقلابی اردبیل همگام با سایر ملت‌ها از شهر دارالارشاد اردبیل با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: آرمان امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی همواره برچیدن و پاک شدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از روی زمین است که در این راستا مردم انقلابی اردبیل، فردا اوج نفرت و انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع