نادر فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه، ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان ارائه می‌شود. وی افزود: این تسهیلات از محل سفر رئیس جمهور به استان و طرح‌های اقتصادی مصوب شده و مقرر است این […]

 نادر فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه، ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان ارائه می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات از محل سفر رئیس جمهور به استان و طرح‌های اقتصادی مصوب شده و مقرر است این تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه شود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: مقرر شده تسهیلات مصوب‌شده در قالب تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل برای طرح‌های شاخص و تاثیرگذار گردشگری در سطح استان ارائه شود که این طرح‌ها برای تمامی شهرستان‌های استان تعریف شده وشامل چندین طرح مهم و پیشران گردشگری است.

وی افزود: طی رایزنی با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امسال تسهیلات از محل بودجه سال ۱۴۰۰ برای نوسازی و بازسازی واحدهای اقامتی استان در نظر گرفته شده است که با ارائه این تسهیلات شاهد ارتقای سطح خدمات‌دهی واحدهای اقامتی خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با تقویت زیرساخت‌ها زمینه برای ورود هر چه بیشتر گردشگران به استان را در ایام پساکرونا فراهم آورده و از ثمرات آن بهره‌مند شویم.

وی گفت: امیدواریم با ارائه تسهیلات و بازسازی واحدهایی که نیاز به نوسازی دارند شاهد توسعه زیرساخت‌های اقامتی در استان بوده و رضایت گردشگران را فراهم کنیم.

فلاحی بیان کرد: با توجه به اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی مناطق از طرح‌های سرمایه‌گذاری استقبال شده و علاوه بر صدور مجوزها و تامین زیرساخت‌ها تسهیلات مناسب نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با تاکید بر اینکه صدور مجوزها در کمترین زمان انجام می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود بانک‌ها نیز در اعطای تسهیلات توجه ویژه به پروژه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع