فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اکیپ جامعه پزشکی با حضور در 10 روستا به 1 هزار نفر خدمات پزشکی ارائه دادند.

سرهنگ طاهر رحیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم در دستور کار بسیج است و به مناسبت ۴۰ سالگی تشکیل بسیج ۲۵ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان گرمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 وی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان گرمی را آبرسانی به روستاها عنوان کرد و افزود: از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌توان به ساخت مخازن آب و آبرسانی به ۵ روستای محروم اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت:در راستای ایجاد اشتغال، همزمان با هفته بسیج کارگاه اشتغالزایی در این شهرستان برای تولید محصولات ایرانی از جمله قالی ،و تابلو فرش ها احداث شده که می تواند ۲۵ خانواده را مشغول به کار کند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های درمانی و پزشکی بمناسبت‌های این هفته در ۱۰ روستا به خدمات رایگان پرداخته و ۱ هزار نفر را بصورت رایگان ویزیت کردند.

سرهنگ رحیمی گفت:غبارروبی مزار شهدا ،دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان،برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی ،برپایی میز ها خدمت ،اجرای مسابقات ورزشی و برنامه ها فرهنگی همچون عصر شعر به صورت استانی و در آخر  تجمع بزرگ بسیجیان گرمی که ساعت ۱۰ صبح پنجم آذرماه برگزار می شود از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

انتهای پیام/