به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فرانس پرس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعایی مضحک تلاش کرد از زیر فشارهای احتمالی در قبال ترور عامدانه «شیرین ابوعاقله» فلسطینی شبکه الجزیره فرار رو به جلو کند. بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک عنوان کرد که پیش‌بینی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فرانس پرس، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعایی مضحک تلاش کرد از زیر فشارهای احتمالی در قبال ترور عامدانه «شیرین ابوعاقله» فلسطینی شبکه الجزیره فرار رو به جلو کند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک عنوان کرد که پیش‌بینی می‌کند فلسطینی‌ها به سوی الجزیره تیراندازی کرده و باعث شهادت وی شده‌اند!

ادعای مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که شخصیت‌های صهیونیست نظیر «ایتمار بن غفیر» عضو کنست و «آوی بنیاهو» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در مواضعی قتل این فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست را تأیید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز از شهادت شیرین ابوعاقله فلسطینی شبکه الجزیره، به دلیل اصابت گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست به سرش خبرداد. در این اقدام جنایتکارانه که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) «علی السمودی» شکبکه الجزیره به دلیل اصابت گلوله از ناحیه کمر مجروح شد.

انتهای پیام/

منبع