به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، الکس گیبنی تهیه‌کنندگی استودیوییِ سریال کوتاه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت در مورد ۲ جودوکار بحث‌برانگیز سعید ملایی و ساگی موکی را برعهده خواهد گرفت. این خبر در پی کسب مدال نقره از سوی ملایی در المپیک توکیو — که مغولستان را نمایندگی می‌کند — و تشکر وی از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، الکس گیبنی تهیه‌کنندگی استودیوییِ سریال کوتاه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت در مورد ۲ جودوکار بحث‌برانگیز سعید ملایی و ساگی موکی را برعهده خواهد گرفت.

این خبر در پی کسب مدال نقره از سوی ملایی در المپیک توکیو — که مغولستان را نمایندگی می‌کند — و تشکر وی از رژیم اشغال‌گر قدس بابت بردش منتشر شده است. به همین ترتیب موکی نیز برای تیم جودوی رژیم صهیونیستی مدال نقره کسب کرد.

به گزارش وب‌سایت ددلاین، گیبنی با کارگردانی مستندهایی نظیر «تاکسی به مقصد نیمه تاریک» و «انران: باهوش‌ترین افراد حاضر» شناخته شده است، اما از آن زمان به سراغ برنامه‌های داستانی از جمله تهیه‌کنندگی استودویی سریال‌هایی نظیر «برج شوم» محصول شبکه هولو و فیلم «مُسَکِن» محصول نتفلیکس، و کارگردانی یک قسمت در مجموعه «میلیاردها» از شوتایم، رفت.

نگارش متن این سریال کوتاه جدید نیز بر عهده نویسنده ایرانی-آمریکایی به نام کوروش نورسته (نویسنده «سنگ‌سار ثریا میم») خواهد بود. گیبنی و همکارش کوین پلانکت در شرکت جیگسا پروداکشنز در کنار نورسته، امیلیو شنکر، مایکل اشمیت، و آریل وایسبراد به نمایندگی از کمپانی تادمور، و استیو استارک — رئیس سابق بخش تلویزیونی متروگلدوین‌مایر — از طریق شرکت تولوکا پیکچرز وی، به‌عنوان تهیه‌کننده استودیویی این پروژه ایفای نقش خواهند کرد.

شرکت متروگلدوین‌مایر و تادمور پیش از این حق مالکیت ساخت زندگی‌نامه موکی — جودوکای برتر رژیم صهیونیستی — و ملایی را خریداری کرده‌اند.

این سایت درباره زندگی سعید ملایی با تحریف واقعیت نوشت: این سریال براساس داستان واقعی زندگی ملایی ساخته خواهد شد که برای حق مسابقه دادن با موکی، رقیب خود از رژیم صهیونیستی، همه‌چیزش را به خطر انداخت. پس از آن، این دو ورزشکار با یکدیگر دوست شدند و بیش از هر چیز خواستند تا خارج از محدودیت‌های سیاست به رقابت بپردازند. سعید علیرغم تهدید از سوی مربیان خود از وطنش ایران فرار کرد و به منطقه‌ای مخفی پناهجو شد تا برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند.

این پروژه با همکاری ملایی و موکی و همچنین فدراسیون بین‌المللی جودو به ریاست ماریوس ویزر در حال ساخت است و شامل تصاویر اختصاصی و پیش‌تر دیده نشده از هر دوی این ورزشکاران خواهد بود.

این دومین پروژه مشترک متروگلدوین‌مایر و تادمور انترتینمنت است. این دو شرکت پیشتر مستند-سریال «آیکمن – شیطان سخن می‌گوید» را تولید کردند که در ادامه سال جاری در شبکه صهیونیستی کان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع