به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تهدید تومر بار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی علیه خلبانان یگان ذخیره این رژیم که در اعتراض به تغییرات نتانیاهو در سیستم قضایی این رژیم از حضور در محل خدمت خودداری کرده اند، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تهدید تومر بار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی علیه خلبانان یگان ذخیره این رژیم که در اعتراض به تغییرات نتانیاهو در سیستم قضایی این رژیم از حضور در محل خدمت خودداری کرده اند، پرده برداشتند.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد دارد که این خلبانان را اخراج کند.

طبق گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، کانون وکلای نیروی هوایی این رژیم اخیرا به فرماندهان این نیرو، رویکرد جدید را ابلاغ کرده و گفته است که هر تهدیدی از سوی خلبانان یگان ذخیره مبنی بر عدم حضور در محل خدمت، با مجازات و اخراج احتمالی همراه خواهد بود.

روزنامه هاآرتص نیز به نقل از «تومر بار» نوشت خلبان‌هایی که از حضور در تمرین‌ها خودداری می‌کنند، هرگز نمی‌توانند در عملیات‌ها حضور یابند. به گفته او خلبان‌های یگان ذخیره پیوسته در حال تمرین هستند و عدم حضور آن‌ها در این تمرینات، به شکل مؤثری توانایی آن‌ها را زیر سؤال می‌برد.

لازم به ذکر است که پیش از این ۳۷ خلبان از ۴۰ خلبان گردان ۶۹ هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک جلسه تمرین هوایی را در اعتراض به کابینه نتانیاهو تحریم می‌کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر