ایر نا / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نخستین برنامه از سفر به استان خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند رفتم و شنونده درد و دل‌ها و سخنان دانشجویان بودم، آنها اعلام کردند که صف‌شان […]

ایر نا /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان سفر به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نخستین برنامه از سفر به استان خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند رفتم و شنونده درد و دل‌ها و سخنان دانشجویان بودم، آنها اعلام کردند که صف‌شان از اغتشاشگران جدا است و اگر نقدی داریم در دایره خانواده ایرانی خودمان مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به جلسه خود با فعالان اقتصادی و تولیدی استان خراسان جنوبی، گفت: در جریان این نشست، فعالان اقتصادی و تولیدی استان مشکلات خود را که عمدتا ناظر بر مسائل بانکی و مالیاتی و زیرساختی بود مطرح کردند و این مسائل به صورت مستقیم به دستگاه قضایی مربوط نمی‌شود اما ما تلاش خواهیم کرد این موضوعات را به دولت و مجلس منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به مشکلات حوزه زمین در استان خراسان جنوبی و زمین‌هایی که فاقد اسناد رسمی هستند و تعارضاتی میان مالکان آنها و منابع طبیعی وجود دارد، گفت: در این حوزه، آن بخش که مربوط به قوه قضائیه است را دستور دادیم تا مسئولان قضایی استان با جدیت پیگیری کنند.

وی به عزیمت مسئولان قوه قضاییه به ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: پزشک قانونی ما در برخی مناطق استان خراسان جنوبی از حیث تجهیزات و پزشک و امکانات، با مشکل مواجه است.

رئیس قوه قضاییه در سیزدهمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه (۱۹ آبان) با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سپس با جمعی از دانشجویان استان در دانشگاه بیرجند گفت و گو و به سخنان آنان گوش داد و نیز در ادامه برنامه‌ها با قضات و کارکنان دادگستری استان دیدار کرد.

دیدار با دانشجویان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی بود.

انتهای پیام/