به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صدیف بدری عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای و عمران شهری در محلات ۱۳ گانه اردبیل اظهار کرد: این منابع از ردیف اعتبارات تنش آبی تأمین شده تا زمینه اجرایی شدن ۸.۵ کیلومتر پروژه آبرسانی با زوم بندی مناسب را در محلات گلمغان، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، صدیف بدری عصر یکشنبه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای و عمران شهری در محلات ۱۳ گانه اردبیل اظهار کرد: این منابع از ردیف اعتبارات تنش آبی تأمین شده تا زمینه اجرایی شدن ۸.۵ کیلومتر پروژه آبرسانی با زوم بندی مناسب را در محلات گلمغان، وحدت اردبیل، دروازه آستارا، ملاباشی، نیستان و شهرک کارشناسان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: آبفای استان با اجرایی کردن این پروژه سعی دارد تا در کنار ترمیم لوله‌های فرسوده زمینه توزیع آب به شکل با کیفیت را برای هموطنان به وجود آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن این طرح در کنار بهبود آبرسانی، ۹۰ درصد مشکل کمیت آب نیز در این مناطق رفع خواهد شد.

بدری مشکل جدی مرکز استان را با توجه به تمرکز جمعیت، مسئله آب اعلام کرد و افزود: مسئولان امر باید به سرعت زمینه انتقال آب از حوزه‌های آبریز مشخص شده را فراهم کرده و در کنار آن مدول دوم تصفیه خانه آب اردبیل نیز به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

وی مطالبه به حق مردم را تأمین آب شرب با استانداردهای مناسب اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط خشکسالی انتظار می‌رود همشهریان نیز در مصرف بهینه آب الگوهای ارائه شده را رعایت کنند.

بدری از خانه بهداشت احداثی در سیدآباد کلخوران بازدید کرد و گفت: تأمین زمین با کمک خیرین و به شکل حبه انجام شده و امیدواریم با تجهیز کارگاه عملیات احداث خانه بهداشت را در این محلات کم برخوردار شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در محلات ۱۳ گانه مجموعه‌های بهداشتی درمانی و درمانگاه‌های متعددی راه اندازی شود تا با نرخ پایین زمینه خدمت رسانی شایسته فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به احداث مرکز بهداشت در منطقه گلمغان، با نرخ دولتی ارائه خدمات به مردم در این مناطق کم برخوردار در اولویت اصلی است و انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریع‌تر در این زمینه ورود پیدا کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر