داود شایقی در گفتگو با بازار، اظهار کرد: تکمیل و توسعه بزرگراه ها به عنوان اولویت استان با تلاش و پیگیری مدیران راه و شهرسازی در حال انجام است و تلاش بر این است تا از ردیف های مختلف ملی و ظرفیت های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود. وی خاطرنشان کرد: […]

داود شایقی در گفتگو با بازار، اظهار کرد: تکمیل و توسعه بزرگراه ها به عنوان اولویت استان با تلاش و پیگیری مدیران راه و شهرسازی در حال انجام است و تلاش بر این است تا از ردیف های مختلف ملی و ظرفیت های قانونی بودجه برای جذب اعتبارات این حوزه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در همه مناطق استان اردبیل توسعه بزرگراه ها را شاهدیم که با تاکید استاندار اردبیل تکمیل بزرگراه شمال به جنوب در اولویت برنامه ریزی ها و توجه مسئولان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر همه راه های اصلی استان که به چهارخطه ارتقا می یابد دارای ردیف اعتبارات ملی است و تلاش بر جذب این اعتبارات همچنین فاینانس بانکی و تهاتر نفتی در این حوزه است.

شایقی افزود: در حالی که برای توسعه بزرگراه های استان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما امسال تلاش شد تا از محل تهاتر نفت و ظرفیت ماده ۵۶ و سایر منابع در مجموع ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه های استان اردبیل اختصاص یابد.

وی رشد پنج برابری اعتبارات در این حوزه را یادآور شد و بیان کرد: امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد و سال آینده نیز تلاش بر این است تا بیش از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل سفرهای متعدد به مرکز کشور و پیگیری طرح های بزرگراهی را از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه یادآور شد و گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به صورت هفتگی این موضوعات را رصد می کند و ما نیز سعی می کنیم در تخصیص اعتبارات به این حوزه تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار