شهرام محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پروژه‌های آبخیزداری و درختکاری ۲ طرف جاده نیر به اردبیل تا سه راهی سرعین و بخشی از جاده اردبیل به سمت سراب تا روستای برجلو با مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اجرایی می‌شود. وی با اشاره به اختصاص […]

شهرام محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پروژه‌های آبخیزداری و درختکاری ۲ طرف جاده نیر به اردبیل تا سه راهی سرعین و بخشی از جاده اردبیل به سمت سراب تا روستای برجلو با مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری شهرستان نیر در سال‌جاری تصریح کرد: این طرح‌ها شامل اجرای سه سازه سنگین ملاتی، یک سازه گابیونی و یک مورد مرمت بند آبخیزداری است.

فرماندار نیر همچنین اختصاص ۲ میلیارد ریال از این منابع به اجرای طرح‌های بیولوژیک شهرستان را یادآور شد و گفت: بند آبخیزداری روستای خانه‌شیر مطالعه و در دست بررسی است تا شاهد اجرای بند آبخیزداری در این روستا نیز باشیم.

محمدی از اجرای این سازه‌ها در روستای ولیعصر نیر خبر داد و افزود: این سازه‌ها در ولیعصر اجرایی و مرمت شده و در روستای چهره‌برق عملیاتی خواهد شد

وی با اشاره به ترانزیتی و گردشگری بودن جاده نیر به سه راهی سرعین و به سمت سراب بیان کرد: هفته آینده اجرای این طرح‌ها از سوی اداره کل منابع طبیعی آماده شده و ارائه می‌شود تا درختکاری طرفین جاده به صورت فازبندی شده وارد فاز عملیاتی شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر