به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حامد عاملی شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آبادبا اشاره به آغاز سومین دور سفرهای شهرستانی اظهار کرد: در سفر دو روزه برای بررسی و پیگیری میدانی وضعیت پروژه‌ها و مشکلات مردم به همراه مدیران کل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حامد عاملی شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آبادبا اشاره به آغاز سومین دور سفرهای شهرستانی اظهار کرد: در سفر دو روزه برای بررسی و پیگیری میدانی وضعیت پروژه‌ها و مشکلات مردم به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در شهرستان پارس آباد حاضر شدیم.

وی با اشاره به برگزاری ملاقات عمومی مدیران کل ادارات، رؤسای سازمان‌ها و سرپرستان بانک‌های استان در محل ادارات این شهرستان با مردم خاطرنشان کرد: مردم در این دیدارهای چهره به چهره مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح و این درخواست‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع توسط مدیران بررسی شده و در اسرع وق نسبت به جل این مشکلات اقدام خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل آخرین وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد را یادآور شد و بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال تخصیص می‌یابد.

وی گفت: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری که از سال ۸۳ به عنوان مطالبه عمومی مردم در کنار سایر پروژه‌ها مورد پیگیری جدی است از محل منابع سفر رئیس جمهور دارای ردیف اعتباری شد و تجهیزات این پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان تا دهه فجر امسال نصب و از خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تکمیل ۲۰ کیلومتر از محور سربند – پارس آباد

عاملی ساماندهی حوزه حمل و نقل و چهار بانده کردن جاده‌های پارس آباد را از مطالبات اصلی و به حق مردم این شهرستان اعلام و تصریح کرد: ۲۰ کیلومتر از محور پارس آباد به سربند و ۴۰ کیلومتر از سربند تا بران در حال انجام عملیات اجرایی است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این محور اختصاص یافته است، گفت: در روزهای اخیر مشکلات مالی برای این پروژه پیش آمده بود که با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان این مشکلات رفع شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اختصاص بودجه مورد نیاز مسیر بران – کنگرلو به طول ۹۵ کیلومتر در دستور کار است، افزود: عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل – مشکین‌شهر نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

عاملی از تلاش شبانه روزی پیمانکاران در مسیر بزرگراه اردبیل – سرچم خبر داد و بیان کرد: این عملیات به شکل شبانه روزی در حال اجراست تا شهرستان‌های استان از جمله پارس‌آباد با بزرگراه به مرکز استان و مرکز کشور متصل شوند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مردادماه امسال ۵۲ کیلومتر بزرگراه در سطح استان به بهره برداری کردیم و ۷۵ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال به اتمام خواهیم رساند.

احداث ۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی در پارس آباد

عاملی با اشاره به اینکه دستورات لازم برای تسریع در احداث و واگذاری واحدهای مسکونی صادر شده است، اظهار کرد: بر اساس طرح مسکن ملی، بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان پارس‌آباد احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به تأخیر در پرداخت مطالبات پنبه کاران منطقه گفت: تاکنون ۵٠ میلیارد تومان از مطالبات پنبه کاران پرداخت شده و هفته آینده ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پنبه کاران به حساب آنها واریز می‌شود.

استاندار اردبیل تجهیز بیمارستان‌های پارس آباد به امکانات مدرن و به روز ناباروری، خانه متخصصین و پزشک فوق تخصص، خرید دستگاه ام. آر. آی و تکمیل آی سی یو را از اقدامات حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان اعلام کرد و گفت: با توسعه اورژانس و مراقبت‌های ویژه نوزادان اقدامات مهمی در حوزه سلامت در شهرستان پارس آباد انجام شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر