حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه با اعتباری در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان که دستور پرداخت آن از رئیس‌جمهور گرفته شده شاهد تسریع در اجرای پروژه […]

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است که در این زمینه با اعتباری در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان که دستور پرداخت آن از رئیس‌جمهور گرفته شده شاهد تسریع در اجرای پروژه باشیم.

وی بیان کرد: تسریع در روند اجرایی منطقه آزاد جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه در هفته‌های آینده مصوبه تعیین محدوده منطقه آزاد به استان ابلاغ شود و بتوانیم شاهد اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری در استان باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که قرار بر این است تا از محل تهاتر نفت تأمین اعتبار شده و شاهد اجرای سریع آن باشیم که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

موسوی تصریح کرد: اردبیل در ردیف استان‌های محروم‌های کشور قرار گرفته و نیازمند توسعه و عمران و آبادانی بیشتر است تا بتوانیم با رفع محرومیت‌ها استان را در ریل پیشرفت و گسترش همه‌جانبه قرار دهیم.

وی اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های روستایی و ۲۰ میلیارد تومان برای احداث مدرسه حیات طیبه در محلات سیزدگانه اردبیل در نظر گرفته شده و ۷۰ میلیارد تومان از طریق وزارت نیرو تخصیص یافته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان مطلوب نیست و در این زمینه انتظار می‌رود شوراها و شهرداری‌ها نسبت به تبدیل وضعیت کارگران فصلی دوراندیشی داشته باشند و بتوانیم با اجرایی شدن قانون ساماندهی نیروی انسانی دغدغه این افراد را برطرف کنیم.

موسوی افزود: همسان‌سازی حقوق کارکنان با جدیت پیگیری می‌شود و در این زمینه با توجه به اینکه افزایش به دنبال راهکار در برنامه هفتم توسعه برای ارتقای شرایط معیشتی کارکنان و فرهنگیان هستیم امیدواریم تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای بهبود مشکلات استان باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار