به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با احداث سد شهید پستی منابع آب مورد نیاز در جنوب استان در کنار سایر سدهای احداثی مدیریت شده و توسعه کشت و زرع را در بخش زراعت و باغات شاهد خواهیم بود. وی ضرورت تکمیل و بهره‌برداری کامل از […]

به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با احداث سد شهید پستی منابع آب مورد نیاز در جنوب استان در کنار سایر سدهای احداثی مدیریت شده و توسعه کشت و زرع را در بخش زراعت و باغات شاهد خواهیم بود.
وی ضرورت تکمیل و بهره‌برداری کامل از سد کوثر را با اجرای پایاب آن یادآور شد و تصریح کرد: احداث این پروژه با سرعت بیشتری در حال انجام است و امسال با تأمین اعتبار مورد نیاز در قالب تسهیلات بانکی و منابع فاینانس امیدواریم سرعت این پروژه را شاهد باشیم.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به گازرسانی برندق و روستاهای اطراف اشاره کرد و گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گازرسانی به برندق و روستاهای همجوار به بهره‌برداری خواهد رسید تا بعد از سال‌ها انتظار اهالی این منطقه از گاز طبیعی استفاده کنند.
نظری ضرورت توسعه عملیات گازرسانی و اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی را با محوریت مناطق محروم و شهرهای در مسیر توسعه یادآور شد و افزود: در کنار تکمیل زیرساخت راه به ویژه محور کلور – درام که با سرعت بیشتری در حال اجراست، انتظار می‌رود امسال با توجه به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بتوانیم بیش از گذشته در خدمت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشیم.
وی حجم کار در پروژه کلور – درام را به رغم تبلیغات منفی در فضای مجازی گسترده اعلام کرد و ادامه داد: افراد منصف با قضاوت درست فعالیت‌های انجام شده در این مسیر را به عینه دیده و تبلیغ صحیحی را انجام می‌دهند اما انتظار می‌رود عده‌ای که تنها در فضای مجازی مشغول راه‌ انداختن روحیه ناامیدی در جامعه هستند، از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید کرده و بیش از این فعالیت‌های انجام شده را زیر سئوال نبرند.
نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی به مراحل تکمیلی پل معلق ازناو و طرح‌های متعدد گردشگری در این منطقه اشاره کرد و گفت: در سال‌های آینده ازناو به نقطه اصلی گردشگری جنوب استان تبدیل خواهد شد و ورود گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه می‌تواند ثمره و نتیجه اقتصادی و درآمدزایی برای منطقه را به همراه داشته باشد.
نظری خاطر نشان کرد: در کنار احداث این پل، طرح‌های متعدد گردشگری در جنوب استان به ویژه خلخال در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن آنها زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم می‌آید.

انتهای پیام/

منبع