طیب امینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۴ جلسه کمیسیون کارگری را در یک ماه اخیر برگزار کردیم تا مشکل پرداختی حقوق کارگران سبلان پارچه، سد عنبران و چندین واحد تولیدی برطرف شده و در آخر سال حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت شود. وی با بیان اینکه در […]

طیب امینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۴ جلسه کمیسیون کارگری را در یک ماه اخیر برگزار کردیم تا مشکل پرداختی حقوق کارگران سبلان پارچه، سد عنبران و چندین واحد تولیدی برطرف شده و در آخر سال حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در قالب طرح پیشران اقتصادی، تولیدی و صنعتی در ابعاد مختلف ۳۷ طرح شاخص در شهرستان نمین در مرحله اجرا قرار گرفته است، تصریح کرد: برای این طرح‌ها که فرصت اشتغال ۹ هزار نفری فراهم می آورند بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است که بخشی از این منابع از سوی سرمایه‌گذاران تأمین شده است.

فرماندار شهرستان نمین وظیفه دستگاه‌های دولتی را ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی دولتی و بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: احداث پست ۶۳ کیلوولت، تکمیل تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲، ‌ ایجاد زیرساخت در شهرک آرتا نمین، آرتا سبز و آرتا انرژی و تلاش برای تأمین گاز و برق پایدار در واحد تولیدی سیمان نمین را از جمله این اقدامات برشمرد.

امینی افزود: قرار است مجموعه بزرگ گردشگری و مسکونی ۱۱۰ هکتاری در نمین اجرایی شود و در کنار آن هتل پارک نمین نیز با پیشرفت ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی فعالیت کامل کارخانه امید فارمد و کلنگ‌زنی کارخانه تولید لاستیک را در شهرستان نمین یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ در بخش کشاورزی نیز طرح‌های توسعه‌ای گلخانه‌ای و دامداری صنعتی در اولویت قرار گرفته که ما با حضور استاندار اردبیل طرح دامداری صنعتی را با ۲۰ میلیارد تومان و گلخانه تولید گل رز را با ۱۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساندیم.

امینی از افتتاح ۱۳ طرح اقتصادی با همراهی بخش خصوصی در هفته‌های گذشته در ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای این طرح انجام شده است.

وی به تونل دوم حیران با حفاری ۴۸۰ متر و افتتاح این پروژه تا خردادماه سال آینده اشاره کرد و گفت: در کنار طرح‌های مختلف آب شرب روستایی و شهری، برای الحاق ۲۰۰ هکتار به شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل برنامه‌ریزی ها انجام شده و زیرساخت ناحیه صنعتی نوجده در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نمین اضافه کرد: پیست اسکی روی چمن فندقلو نیز قرار است تا فصل گردشگری سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

منبع