به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_ سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، حفظ نظام را خط قرمز نظام در شرایط امروز کشور دانست و اظهار کرد: مجلس در رأس امور است و نقش نمایندگان در شرایط فعلی کشور نقشی اساسی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_ سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، حفظ نظام را خط قرمز نظام در شرایط امروز کشور دانست و اظهار کرد: مجلس در رأس امور است و نقش نمایندگان در شرایط فعلی کشور نقشی اساسی است.

وی گفت: آثار مجلس انقلابی در منطقه ما نیز کاملاً مشهود است و پروژه استخراج نفت و پالایشگاه پتروشیمی مغان از دستاوردهای نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی است که باید قدر دان زحمات نماینده مردم پارس‌آباد و بیله سوار در مجلس باشیم.

امام جمعه در قسمتی از سخنان خود به منطقه آزاد تجاری مغان اشاره کرده و گفت: من از همین تریبون انقلاب از تمام مسئولان و دست اندر کاران امر عاجزانه مطالبه می‌کنم که با توجه به تمام شرایط و پتاسیل های موجود در شهرستان مرزی بیله سوار هر چه سریع‌تر با اعلام مرکزیت بیله سوار در منطقه آزاد تجاری مغان از رسانه ملی اقدام نموده و آرزوی چندین ساله اهالی شریف و نجیب این خطه مرزی را تحقق نمایند.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه از زحمات و عنایات مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل تقدیر نموده، افتتاح ساختمان ویژه خبری مغان در شهرستان بیله سوار را از جمله کارهای عمرانی و توسعه‌ای مهم صدا و سیمای مرکز اردبیل در منطقه مغان دانست.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز با ارائه تحلیلی از شرایط سیاسی کشور و منطقه، گفت: کسانی که وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند مواظب اظهار نظرهای خود باشند و از سخنانی که در جامه دوقطبی ایجاد می‌کند و یا باعث خدشه دار شدن امنیت ملی مان می‌شود پرهیز نمایند چرا که امروز حفظ نظام خط قرمز نظام است.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان از شورای محترم نگهبان بخاطر اصلاح موادی از قانون انتخابات کشور تقدیر و تشکر نموده و از دولتمردان خواست با یک صدایی و وحدت، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را رقم بزنند تا همانند گذشته شاهد یاس و ناامیدی دشمنان مان باشیم.

انتهای پیام/

منبع