سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهمترین رویکرد شرکت گاز را در گام دوم انقلاب ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مشترکین دانست و اظهار داشت: در همین راستا طی سال گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص توانمند سازی نیروهای امدادی، کنتورخوانی و گازبان انجام یافته است. وی بیان کرد: آموزش نیروهای […]

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهمترین رویکرد شرکت گاز را در گام دوم انقلاب ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات به مشترکین دانست و اظهار داشت: در همین راستا طی سال گذشته اقدامات ارزنده ای در خصوص توانمند سازی نیروهای امدادی، کنتورخوانی و گازبان انجام یافته است.

وی بیان کرد: آموزش نیروهای عملیاتی در اداره کل فنی و حرفه‌ای، توسعه و تکمیل سامانه ثبت و کنترل مصارف غیرمجاز مشترکین، ثبت اطلاعات علمک‌های مشترکین و توسعه امکانات نرم افزار قرائت آنی، تعویض قریب به ۶۵ هزار کنتور در راستای کاهش هدر رفت گاز طبیعی و بازدیدهای ادواری سازماندهی شده از نواحی گازرسانی در راستای کنترل و توان افزایی نیروهای عملیاتی و سنجش آمادگی این نیرو ها نمونه ای از این اقدامات است.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل افزود: در سال گذشته تعداد ۶۸ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است و پروژه‌های اجرایی به ۱۱۷ روستای دیگر نیر در دست اقدام است که با اتمام این تعداد بیش از ۹۸ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و شرکت گاز برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور ارائه خدمات گازرسانی، نگهداری و تعمیرات به هنگام از تجهیزات و تاسیسات را انجام می دهد تا در تمام ایّام سال گاز ایمن و پایدار به مشترکان تحویل دهد.

اسماعیلی گفت: استان اردبیل در سال گذشته با توجه به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در شهرها و ۹۶ درصدی در روستاهای استان جزو استانهای سبز از لحاظ گازرسانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع