یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش اقتصادی است که در این زمینه تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات فعالان اقتصادی جزو مولفه‌های مهم است که در این زمینه باید مد نظر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قرار گرفته باشد. […]

یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش اقتصادی است که در این زمینه تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات فعالان اقتصادی جزو مولفه‌های مهم است که در این زمینه باید مد نظر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قرار گرفته باشد.

وی افزود: اجرای قوانین و مقررات باید به دنبال حمایت از بخش خصوصی باشد که در این زمینه سخت‌گیری‌ها را کنار گذاشته و بتوانیم شرایط را برای فعالیت اقتصادی هموار کنیم که در این زمینه همکاری‌های لازم را برای توسعه بسترها و زیرساخت‌های مورد نیاز امری لازم و ضروری است که نباید در این زمینه کوتاهی وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حمایت از فعالان اقتصادی و حل مشکلات آن‌ها برای اجرایی‌سازی مصوبات ستاد تسهیل جزو برنامه‌های اساسی و ضروری است که باید همکاری‌های لازم برای حمایت از بخش خصوصی بیش از پیش توسعه یابد که این مسئله می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی استان باشد.

عبداللهی‌عابد تصریح کرد: توجه به حوزه گردشگری و صنعت با توجه به موضوع حل مشکلات فعالان اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه استان اردبیل با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود می‌تواند به نقطه مطلوبی برسد که این موضوع باید در استان اردبیل مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تسهیل‌سازی فرآیند سرمایه‌گذاری از اهم مواردی است که با جدیت مورد توجه واقع شده و می‌تواند بیش از پیش مورد توجه باشد که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و نباید مورد بی‌توجهی واقع شود چرا که تمهیدات لازم در این زمینه برای حل مشکلات موجود بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار