آخوندزاده، مدیر صندوق کارآفرینی امید منطقه ۲ کشور گفت: بحث تقویت تولید داخلی و حمایت از راه‌اندازی و اجرای واحدهای اشتغال‌زا به‌عنوان مبحث اصلی و جدی در حوزه تقویت اقتصاد استان مورد توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علیرضا آخوندزاده پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی اردبیل اظهار داشت: تصویب طرح‌های اشتغال بالای ۵ میلیارد ریال از محل تفاهم‌نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طرح‌های اشتغال روستایی محقق شده که بی‌شک نقطه عطفی در توسعه استان خواهد بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید منطقه ۲ کشور گفت: بحث تقویت تولید داخلی و حمایت از راه‌اندازی و اجرای واحدهای اشتغال‌زا همواره به‌عنوان مبحث اصلی و جدی در حوزه تقویت اقتصاد استان مورد توجه صندوق کارآفرینی امید قرار دارد و این صندوق همواره در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال و رونق اقتصادی منطقه، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی گفت: با راه‌اندازی این طرح‌ها در بخش‌های صنعتی و خدماتی ۳۶ فرصت شغلی برای جویندگان کار ایجاد خواهد شد.

آخوندزاده ادامه داد: از طرح‌های در حال اجرا می‌توان به کارگاه تولید درب و پنجره upvc در شهرستان مشگین‌شهر، راه‌اندازی مجتمع اقامتی و پذیرایی در شهرستان کوثر، کارگاه تولید پوشاک و البسه بیمارستانی و کارگاه تولید درب ضد سرقت و صنایع چوبی در شهرستان اردبیل اشاره کرد.

وی تصریح کرد: سعی و تلاش ما بر تحقق اجرای این طرح‌ها برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای استان است که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و در این راستا تمهیدات لازم به کارگرفته شده است.

انتهای پیام/