غلامرضا خوشزاد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای حل اشکالات و نارسایی‌ها برای رفع نقاط ضعف برنامه هفتم جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه باید با نگاه علمی و تخصصی از ظرفیت‌های استان به درستی استفاده شود تا بتوانیم به نقطه عملیاتی توانمندی‌ها دست […]

غلامرضا خوشزاد در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای حل اشکالات و نارسایی‌ها برای رفع نقاط ضعف برنامه هفتم جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه باید با نگاه علمی و تخصصی از ظرفیت‌های استان به درستی استفاده شود تا بتوانیم به نقطه عملیاتی توانمندی‌ها دست یابیم.

وی بیان کرد: اجرای پروژه‌های پیشران در استان اردبیل در بخش‌های مختلف همچون کشاورزی، گردشگری و صنعت و نگاه تحولی براساس ظرفیت‌های موجود استان است که در این زمینه به دنبال استفاده از نگاه علمی و تخصصی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان هستیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در استان اردبیل با محوریت صادرات و تقویت زیرساخت‌های موجود در ابعاد مختلف اجرایی و عملیاتی مد نظر بوده و در این زمینه برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در ۸۱۰ روستا اجرایی می‌شود.

خوشزاده خاطرنشان کرد: به دنبال توسعه روستاها برای تثبیت سکونت و اشتغال و رونق تولید هستیم تا شاهد افزایش سرانه درآمد مردم برای ارتقای رفاه عمومی در روستاها باشیم.

وی بیان کرد: توجه و هدفگذاری سالانه ۱۳۰ روستا با مشارکت کارشناسان و متخصصان برای آبادی استان و روستاهای فاقد سکنه در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه مشارکت روستاییان برای تهیه این برنامه در دستور کار بوده و استفاده از ظرفیت روستاهای هدف در ابعاد مختلف با اولویت اجرا در دستور کار است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل افزود: مشخص‌سازی سند آمایش برای هموارسازی مسیر و جهت توسعه جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و با توجه به اینکه سند آمایش سرزمینی استان به تایید شورای آمایش سرزمین کشور رسیده و سند توسعه شهرستان‌ها با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به ۱۰ شهرستان ابلاغ شده است.

خوشزاد گفت: برای شهرستان‌های تازه تاسیس سند توسعه شهرستانی تهیه می‌شود و امیدواریم در قالب اسناد توسعه‌ای نسبت به اجرای طرح‌های پیشران در مناطق شهری و روستایی باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار