به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اعلام باشگاه استقلال رافائل سیلوا مدافع بلند قامت و برزیلی که پیش از این در لیگ برتر عربستان شاغل بوده به منظور حضور در تست‌های پزشکی و توافق نهایی با آبی پوشان وارد تهران شد و چنین به نظر می‌رسد با توجه به نیاز فوری و مبرم آبی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اعلام باشگاه استقلال رافائل سیلوا مدافع بلند قامت و برزیلی که پیش از این در لیگ برتر عربستان شاغل بوده به منظور حضور در تست‌های پزشکی و توافق نهایی با آبی پوشان وارد تهران شد و چنین به نظر می‌رسد با توجه به نیاز فوری و مبرم آبی پوشان به یک مدافع میانی، این مدافع ۱۹۳ سانتی متری به زودی به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا قراردادش را با این تیم منعقد نماید.

حضور این مدافع برزیلی در استقلال همان‌قدر که می‌تواند نیازهای این تیم در قلب دفاعی را بر طرف کند، می‌تواند یک اتفاق خاص را هم در آن رقم بزند که شاید این اتفاق تبدیل به یکی از دغدغه‌های جدید کادر فنی شود.

بر اساس قانون هر تیمی می‌تواند منوط به داشتن حداقل یک بازیکن آسیایی غیر ایرانی، ۴ بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد و با توجه به اینکه عزیزبک آمانوف خرید جدید و زمستانی آبی پوشان از ازبکستان می‌آید، آنها می‌توانند ۳ بازیکن خارجی دیگر را در اختیار داشته باشند. آبی‌های پایتخت پیش از این نیز کوین یامگاه و رودی ژستد را به خدمت گرفته بودند تا ۴ بازیکن خارجی این تیم با لحاظ کردن یک سهمیه آسیایی تکمیل شود.

تیم‌هایی که از ۴ بازیکن خارجی سود می‌برند، نمی‌توانند همزمان بیشتر از ۳ نفر از آنها را درون زمین استفاده کنند و همواره باید حداقل یکی از آنها روی نیمکت نشسته باشد و در صورت استفاده از رافائل سیلوا در ترکیب ثابت که بسیار محتمل به نظر می‌رسد، مجیدی باید قید استفاده از یکی از بین یامگا، آمانوف و ژستد را بزند.

با توجه به عملکرد فوق‌العاده کوین یامگا بعید به نظر می‌رسد بازیکنی که باید از ترکیب ثابت خارج شود او باشد و محتمل‌تر است از بین آمانوف و ژستد یکی انتخاب شود.

حال باید دید مجیدی همچنان به ژستد که علیرغم انتقادات شدیدی که از سوی هواداران متوجه وی است مورد تأیید خودش قرار دارد اعتماد می‌کند یا آمانوف که نشان داده در فاز تهاجمی یک بازیکن بسیار مؤثر است قرار است بیشتر روی نیمکت بنشیند.

استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است که این دیدار از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع