به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی نیکزاد با اشاره به اینکه خادم و قدردان لطف و اعتماد مردم هستم، اظهار کرد: خادم خدمت در جایگاه نمایندگی مردم و نایب رئیسی مجلس هستم به‌ویژه که این لطف و اعتماد در انتخابات هیأت رئیسه سال دوم مجلس افزایش پیدا کرد. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، علی نیکزاد با اشاره به اینکه خادم و قدردان لطف و اعتماد مردم هستم، اظهار کرد: خادم خدمت در جایگاه نمایندگی مردم و نایب رئیسی مجلس هستم به‌ویژه که این لطف و اعتماد در انتخابات هیأت رئیسه سال دوم مجلس افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: امیدوارم با حمایت جدی مردم از آیت‌الله رئیسی، دولتی انقلابی بر سر کار آید که همراه با مجلس به حل مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف پرداخته و عقب‌ماندگی‌ها رو جبران کند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم اردبیل دلیل حمایت خود را از سیدابراهیم رئیسی را رفع مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها دانست.

نیکزاد افزود: انتخاب آگاهانه حق همه مردم است و در این راستا مردم باید با بصیرت کامل نسبت به انتخاب رئیس جمهور آینده و واگذاری امور داخلی و حساس کشور به فردی عالم، آگاه، صادق و دیندار اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع